Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów:

1. Z czego powstają nasze płytki?

Płytki ceglane oferowane przez naszą firmą pochodzą ze starych cegieł rozbiórkowych. Powstają w procesie cięcia na ok. 2 cm plastry.

Płytki z cegły ręcznie rozbiórkowej to z kolei mieszanka gipsu i barwników.

2. Kupiłem kiedyś płytki i był bardzo nieprzyjemny zapach.

To się niestety zdarza – ale nie nam. Nie pozyskujemy cegieł z rozbiórek obór, kurników, czy spalonych budynków, wiec nasze cegły maja naturalny – neutralny zapach.

3. Czy zdjęcia przedstawiają sprzedawany produkt? 

Tak, to zdjęcia które sami zrobiliśmy, bądź zostały przesłane przez naszych zadowolonych klientów. Prosimy jednak pamiętać, że jest to produkt naturalny i historyczny, a co za tym idzie partie mogą odbiegać od siebie kolorystyczne i rozmiarowo. Specyfikacja jest rozpisana pod każdym produktem. Odcienie zależą również od światła, które pada na ścianę.

4. Czy płytki z cegły można stosować na zewnątrz?

Wszystkie nasze płytki mogą być stosowane na zewnątrz. Wystarczy je zaimpregnować specjalnym środkiem dostępnym w naszym sklepie.

5. Czy impregnacja płytek jest konieczna?

Zachęcamy wszystkich odbiorców do zabezpieczenia płytek naszymi impregnatami. Dzięki temu można je zastosować w pomieszczeniach narażonych na zwiększoną wilgotność np. kuchnia, łazienka, ale także utrwalić kolor i łatwiej je czyścić.

6. Jakie metody płatności akceptujecie? 

U nas można płacić BLIKiem, poprzez aplikacje mobilną, przelewem tradycyjnym, kartą kredytową, na raty 0% P24 oraz płatności odroczone 0 30 dni – KLARNA oraz aż o 54 dni P24NOW, czyli Przelewy 24. Wszystkie informacje znajdziecie w zakładce Płatności

8. Jak przebiega proces zamówienia?

9. Wystawiamy fakturę VAT na 23%.

Prowadzimy firmę legalnie pod numerem NIP: 8831071975 i jesteśmy płatnikiem VAT EU PL8831071975. Podatki odprowadzamy w Polsce.

10. Próbki cegieł przyszły połamane, boje się, że to samo będzie z całym zamówieniem.

Niestety, mamy wrażenie, ze kurierzy grają w koszykówkę paczkami z próbkami, które wysyłamy. Natomiast pełne zamówienie wyjeżdża na palecie, odpowiednio zabezpieczone i nigdy do tej pory nie zdarzyło się, aby towar był uszkodzony. Przesyłki są również ubezpieczone i w razie w problemów wymieniamy towar na nowy. Więcej na temat dostaw znajdziecie w zakładce Dostawa i zwroty

11. Co to znaczy, że dajecie 5 lat gwarancji?

Dajemy, aż 5 lat gwarancji na to, że płytki kupione u nas i położone na naszych akcesoriach zachowają swoje właściwości przez 5 lat. Wiemy, że możemy dać nawet 10 lat, ale nie chcieliśmy abyście uznali, że tylko “tak piszemy”.

12. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Oczywiście! Masz, 14 dni lub nawet 100 dni na zwrot zakupionych u nas towarów. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie..